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face.h

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00001 /* ***********************************************************************************
00002         Writer:         Sebastien Bloc
00003         Copyright:      2004
00004         eMail:          sebastien.bloc@free.fr
00005         URL:            http://mignonsoft.free.fr
00006 
00007         This program is free software; you can redistribute it and/or
00008         modify it under the terms of the GNU General Public License
00009         as published by the Free Software Foundation; either version 2
00010         of the License, or (at your option) any later version.
00011 
00012         This program is distributed in the hope that it will be useful,
00013         but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of
00014         MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE.  See the
00015         GNU General Public License for more details.
00016         http://www.gnu.org/copyleft/gpl.html
00017 *********************************************************************************** */
00018 
00023 #ifndef INCLUDE_3D_FACE_H
00024 #define INCLUDE_3D_FACE_H
00025 
00026 #include "3d.h"
00027 #include "texture.h"
00028 #include "curve.h"
00029 #include "material.h"
00030 #include "layout.h"
00031 
00044 class Face
00045 {
00046 public:
00047         int idFace,idControl;   // identifiant de la face ne cours
00048         BOOL view;                              // doit etre visualisée
00049         BOOL blending;              // 0=non 1=oui -1=ne change rien a l'ancien
00050         MyString name;                  // pour le picking
00051         Material material;              // materiel
00052         Texture *texture;               // texture
00053         Point3D<GLdouble> delta;// dimmention effective
00054         Point3D<GLdouble> deltaLogic; // dimention logic
00055         Point3D<GLdouble> angle;// angle de cette face (par rapport a sont conteneur
00056         GLdouble deltaZrayon;
00057         Curve curve;                    // incurvation
00058         Layout<GLdouble> layout;// positionement par rapport au contenueur
00059         float line; // taille de la ligne de detour =0 pas de ligne, si anti alise active la taille ne change rien donc 0 ou 1 dans ce cas
00060         BOOL antialias;                 // antialiase appliquée ?
00061         BOOL fog;                               // brouillard activée
00062 
00063 public:
00064         Face();
00065         ~Face();
00066         void Zero();
00067         void operator=(Face &source);
00068         GLdouble GetDelta(GLdouble value);
00069         void Draw();
00070         void DrawOnPicking();
00071 };
00072 
00073 #endif

Généré le Thu Apr 8 18:52:12 2004 pour 3D Controls par doxygen 1.3.6